Friday, June 5, 2009

reunion sek men PUTERI WILAYAH..kg bharu




hani, leen, amy dan haneesah



aku dengan amirah hanan (amy)






hari tue..pada 31 mei 2009, sabtu..telah diadakan reunion skolah PUTERI WILAYAH..ha, tu lah skolah aku dari aku form 1 sampai lah form 3..pastu form 4 and 5 aku sambung kat skolah agama kat seremban plak..majlis reu tu diadakan di steak house kat kg.bharu..best sangat!..aku sgt excited dpt jmp balik kawan2 lama..dorang semua tu dah mcm adk bradik jer time sama2 duduk kat hostel dulu..g skolah sama..makan sama..mandi sama..g prep sama..tido pun sama.. byk yg amat lah kenangan kt skolah tu..tu blom masuk kenangan bergaduh lah..terasa hati lah..hantu2 kat hostel yg menakutkan lah,sampai bile mlm jer tido sekatil 2 org.padahal katil tu bukan besar pun.tapi bile dah datang takot,mmg tak pk pape dah..herm..antara kawan yg paling aku rapat mase kat skolah tue dulu adalah syafreena nadzleen (skrg die pun kat uitm s.alam so mmg tak pena lost contact), amirah hanan (best kwn dgn die..baik!), noorhidayati (dgn die ni mmg trus lost contact..sedeh!mane lah ko pg yati oi), azeeka zakaria (die gila tp best kwn dgn die!), noralia hussein (bdk nakal penah kena buang hostel,hahaha), nor izzati (lama x jumpa dia), nor azila (yg ni pun lost contact) dan ramai lagi lah yg rapat..tapi tak larat plak aku nak taip sumenye..... best betol lah dok kat skolah puteri wilayah..byk sgt benda aku blaja..tau tak, kat sana dulu tiap miggu ayah aku dgt melawat..kesian ayah..aku ni byk menyusahkan die.sampai kan semua warden kenal ayah aku..aku ni boleh tahan byk buat masalah dulu..antaranya tak nak balik hostel sbb nak duduk rumah dengan ayah and adik bradik je..cikgu HEM pun sampai bape kali jumpa ayah aku sebab masalah yang aku buat..aduh..ayah, kakngah betol mintak maaf...seb baik sekarang aku berjaya gak masuk U..hahaha..dulu masa kat hostel aku jadik pengawas asrama..kekwat gile and poyo..hahaha. aku pernah dapat surat layang orang tu tinggal kan kat tangga..bagi warning kat aku supaya jgn poyo lagi..hahahah..klaka gile bile pk balik..


herm..berbalik pada majlis reu tue, majlis start pukul 3 cam tu lah..makanan? wah,sgt best! western food sumenya tapi buffet.apalagi, aku pulun macam2 lah..spageti die sgt sedap! air plak fresh oren.cikgu2 pun ade datang..yang paling aku terharu, ustazah rohana..dulu die ajar aku bhs arab..paper tu dah le aku tak score mane tapi until now ustazah masih ingat kat aku! terharu betol...pastu sambil makan main game.boleh la tahan seronoknya.tapi yang tak best sebab aku tak dapat apa2 hadiah pon!pastu sesi bergambar dengan semua...to liyana sihar,thanks sgt2 sbb anjurkan benda nie..kalo ko tak buat, ntah bile lah dpt jumpe semua kawan2..lain kali buat lagi erk! saya suka!! saya sayang kawan2 saya! anyway..PUTERI WILAYAH will always be the best school and always remain in my heart..kalo nanti aku ada anak perempuan aku hantar kat skolah tue..ahaks..







~i am who i am~




2 comments:

  1. umie,,sama2...
    bila fikirkan balik mmg best sangat2..
    aku pun mintak maaf banyak2 sbb aku mmg tak sempat nak berborak2 lama dgn orang,,tapi,,dalam hati aku ni bahagia sangat bila tgok kawan2 lama aku ada sama2,,tgok pon jadilah,,
    insyallah ada masa aku handle lagi,,
    tapi untuk pengetahuan ko mmg amat amatlah payah nak wat,,,
    tapi demi nak jumpa kawan2 aku wat jugak,,
    apa yang penting kita nah sebelah2 katil kan??
    hukhukhukhuk
    take care yea,,,

    ReplyDelete
  2. wawaw...ate kuang ajor je ko kan ummi cakap aku budak nakal..aku da jadi baek da skang..haha...lemah lembut..beragama..=)opss...lalala...

    ReplyDelete